فایل های برتر موبایل ایران

عرضه کننده ی فایل گوشی های سامسونگ - هواوی- ایسر - تبلت -لنوو-گوشی چینی

فایل های برتر موبایل ایران

عرضه کننده ی فایل گوشی های سامسونگ - هواوی- ایسر - تبلت -لنوو-گوشی چینی

کلمات کلیدی

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداراندسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2246 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 66

پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران در 66 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران



بخشی از متن :


مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران

-  نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما

-  در دنیای توسعه یافته برای رفع این نقیصه چه تدبیری اندیشیده اند؟

- ما چه می توانیم بکنیم؟


چرا مهارت های ارتباطی را به کار ببندیم وقتی در بخش خصوصی کار نمی کنیم؟

مراتب نیازهای انسانی بر اساس مدل مزلو

نیاز به شکوفایی

نیاز به عزت‌نفس

نیازاجتماعی (پذیرفته شدن)

نیاز به امنیت

نیازهای بدنی


اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی

- کتابخانه ها فرهنگ ساز و ترویج دهنده دانش ها هست

- مردم در صورت مواجهه با دشواری و ناگواری، به آسانی از دانش اندوزی و پرورش فکری خود دست می شویند


فایده های به کار بستن مهارت های ارتباطی در شغل های غیر انتفاعی (حتی اگر مدیر به آن پاداش ندهد)

1. منافع مستقیم شخصی:

              مصون ماندن از استرس ناشی از درگیری/

                      احساس خوشنودی و توفیق و عزت نفس

2. منافع غیر مستقیم

                       بالا رفتن حیثیت حرفه و سازمان

                 تقویت قوام اجتماع: پیشگیری از رفتار ها و بینش   های غیر اجتماعی / تقویت احساس رضایت از جامعه در مردم

خوب و بد ارتباط در نهایت به خود ما و کسانى که برای ما مهم هستند باز می گردد


یادمان باشد!


هیچکس نخواهد توانست در به کار بردن مهارت های ارتباطی بی نقص و کامل عمل کند. مهارت توانائی انجام کاری است. دانش ضمنی است.


 عوامل باز دارنده ارتباط در همه ما وجود دارند؛  مهم آن است که:


1)  به سبب نا آگاهی و بی مهارتی به طور مستمر مرتکب قطع ارتباط نشویم، و

2) اگرمرتکب شدیم بتوانیم موقعیت را به خوبی مهار و مساله را حل کنیم.

هدف ما در این نشست آشنا شدن با این مهارت ها است


می گوئیم آشناشدن  زیرا:


 مهارت با عمل و تکرار آن عمل در محیط زندگی واقعی پدید می آید.

بدون حمایت جدی مدیران و تصمیم گیران، به کارانداختن مهارت های ارتباطی توسط پرسنل بسیارمحدود و مشکل می شود!


 راهکارهای تقویت به کار گیری مهارت های


1. آموزش مستمر این مهارت ها در حین خدمت

2.  ترتیبات و تنظیمات صحیح در محیط  کار:

3.  ارزشگذاری برای به کار گیری این مهارت ها بازخواست در غیر این صورت

4. فضای مناسب کار و فعالیت

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران , دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران , پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران , مهارت های ارتباطی بین فردی برای کتابداران , مهارت های ارتباطی , ارتباط بین فرد با کتابداران , پاورپوینت ارتباط بین فرد با کتابداران , نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما , ارتباطی بین فردی برای کتابداران , مهارت های ارتباط با ارباب رجوع

  • aba mohmad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی