فایل های برتر موبایل ایران

عرضه کننده ی فایل گوشی های سامسونگ - هواوی- ایسر - تبلت -لنوو-گوشی چینی

فایل های برتر موبایل ایران

عرضه کننده ی فایل گوشی های سامسونگ - هواوی- ایسر - تبلت -لنوو-گوشی چینی

کلمات کلیدی

✍چشم زدن علت اصلی بسیاری از بیماری‌هاست✍

aba mohmad | پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ

✍چشم زدن علت اصلی بسیاری از بیماری‌هاست✍



پیغمبر صلی الله علیه وسلم فرمودند: «اکثر امت من بعد از قضا و قدر الهی در اثر چشم خوردن وفات می‌کنند» . و نیز فرمودند: «چشم خوردن آدمی را روانه قبرستان و شتر را به دیگ آشپز می‌برد» .
بیماری‌های متنوعی از جمله: بیماری‌های معده، سرطانها، آسیبهای تصادفات و ... که باعث مرگ افراد می‌شوند، اکثراً بیماری‌هایی هستند که در اثر چشم زدن ـ بعد از قضاء و قدر ـ پدید می‌آیند.
در خلال بحث از فراست از بیماری (السفعه = لکه‌ای سیاه در صورت) صحبت کردیم که آن نیز در اثر چشم خوردن ایجاد شده بود.
اکثر بیماران چشم می‌خورند و چشم خوردن همان رشک بردن و حسادت است، و علاج آنها ساده است که ـ إن شاء الله ـ در ادامه توضیح آن می‌آید.
اکثر افرادی که به معالجه بیماران مشغولند با القاء این مطلب که شخص سحر سیاه و یا سرخ شده و یا جنّی‌هایی بر او مسلط شده‌اند، او را مضطرب و در او ایجاد کینه و دشمنی می‌کنند، و این امر در جای خود باعث ناامیدی او از رحمت خدا می‌شود، اذیت کردن بیمار با زدن و خفه کردن [جنّی در بدن او] و مسلط کردن یک جنّ بر او، از طریق وسوسه و تلقین جایی در دین ندارد، بنابراین باید از خدا بترسند و کاری نکنند که همکاران شیطان تلقی شوند.
سحر هم وجود دارد ولی مثل چشم زدن شیوع ندارد و قابل توجه است که سحر از جانب یهودیان منتشر می‌شود و لبید بن الأعصم یهودی، پیغمبر  را سحر کرد و نیز دریاها و رودخانه‌ها محل انتشار سحرند، زیرا تخت فرانروایی ابلیس بر روی آب قرار دارد و لشکریان خود را از همانجا ارسال می‌کند .
ولی دیوانگی در اثر عشق جنون‌آور بسیار کم است و عاشق شدن جنّ بسیار کم و نادر است. اذیت یک جنّ در اثر اذیتی که از انسان به او رسیده، واقعیت دارد و به وسیله قرآن درمانی علاج می‌پذیرد که البته به زمان و صبر نیاز دارد تا ـ إن شاء الله ـ جنّ دست از سر او بر دارد.
آنچه گفته شد، مهمترین قواعد و گامهای اساسی در درمان بیمار است  که لازم است به آنها پایبند باشیم، والله أعلم.

  • aba mohmad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی